Ga direct naar: inhoud

Ook standbeeld Willem van Oranje verdient mooie oude dag

Start landelijke actie Nationale-Nederlanden in Den Haag

Den Haag, 7 februari 2013

Nationale-Nederlanden is vandaag de actie gestart ‘Alles en iedereen verdient een mooie oude dag’. Als start is op Het Plein in Den Haag het standbeeld van Willem van Oranje in het zonnetje gezet. Het beeld dat in 1848 werd neergezet ontvangt een opvallende schoonmaakbeurt waardoor het er weer jaren tegen kan. Met deze actie begint een landelijke zoektocht naar oude objecten en monumenten (van dieren, een oude boom tot het geliefde bankje in het park) die met hun jarenlange aanwezigheid vaak onlosmakelijk verbonden zijn met de uitstraling en sfeer van hun omgeving.

Nationale-Nederlanden wil de monumenten op hun oude dag de aandacht en erkenning geven die ze verdienen en er voor zorgen dat ze nog jaren meekunnen. Daarom wordt het standbeeld van Willem van Oranje door Nationale-Nederlanden in het zonnetje gezet. Edwin Smaal, directeur Marketing Particulieren van Nationale-Nederlanden overhandigde daartoe een cheque ter waarde van € 2.500,00 aan Rabin Baldewsingh, wethouder van Volksgezondheid, Duurzaamheid, Media en Organisatie van Den Haag.

Rabin Baldewsingh (links op de foto), wethouder van Volksgezondheid, Duurzaamheid, Media en Organisatie van de gemeente Den Haag ontvangt een cheque ter waarde van € 2.500,00 van Edwin Smaal, directeur Marketing Particulieren van Nationale-Nederlanden. Het standbeeld van Willem van Oranje op Het Plein in Den Haag ontvangt een opvallende schoonmaakbeurt waardoor het er weer jaren tegen kan.</br></br> Rabin Baldewsingh (links op de foto), wethouder van Volksgezondheid, Duurzaamheid, Media en Organisatie van de gemeente Den Haag ontvangt een cheque ter waarde van € 2.500,00 van Edwin Smaal, directeur Marketing Particulieren van Nationale-Nederlanden. Het standbeeld van Willem van Oranje op Het Plein in Den Haag ontvangt een opvallende schoonmaakbeurt waardoor het er weer jaren tegen kan.

Wie gun jij een mooie oude dag?

Deze actie is bedoeld om de boodschap van een mooie oude dagvoorziening op de agenda te zetten. Het is belangrijk om nu al aan later te denken. Onderdeel van de actie is dat iedereen op de facebookpagina van Nationale-Nederlanden (www.facebook.com/nationalenederlanden/) een object kan voordragen dat een mooie oude dag wordt gegund. Bijvoorbeeld met een traktatie, een onderhoudsbeurt of een financiële donatie. Nationale-Nederlanden zal dit jaar uit de inzendingen twee objecten kiezen en deze de aandacht en erkenning geven die ze verdienen.

Over Nationale-Nederlanden

Nationale-Nederlanden is met ruim 5 miljoen particuliere en zakelijke klanten één van de grootste en meest toonaangevende verzekeraars van Nederland. Met deskundige medewerkers, goede producten en een uitstekende verhouding tussen prijs en kwaliteit is Nationale-Nederlanden al 170 jaar actief in verzekeren. Wat er ook gebeurt, Nationale-Nederlanden zet zich dagelijks in om de beste oplossingen te bieden voor haar klanten.