08
april
2022
|
14:10
Europe/Amsterdam

Nieuwe merkcampagne voor Nationale-Nederlanden

Samenvatting

Nationale-Nederlanden start vandaag met een nieuwe landelijke merkcampagne op tv, online en op grote billboards op straat en lanceert ook de vernieuwde positionering

 

Nationale-Nederlanden start vandaag met een nieuwe landelijke merkcampagne op tv, online en op grote billboards op straat en lanceert ook de vernieuwde positionering. Hiermee zet Nationale-Nederlanden zich neer als de onvoorwaardelijke supporter die mensen aanmoedigt om alle veranderingen in het leven vol vertrouwen aan te gaan. Een campagne die over kansen en mogelijkheden gaat in plaats van over risico’s, juist ook op momenten dat er in je leven iets verandert.

De nieuwe merkbelofte staat centraal in de nieuwe commercial van Nationale-Nederlanden. Daarin laat de jonge Bobbie zien dat veranderen een kwestie van doen is. Vol vertrouwen neemt ze het heft in eigen hand en besluit haar loszittende melktand zelf het laatste zetje te geven. De boodschap: ‘Voor welke verandering je ook staat, onze support heb je. Dus kom maar op met het leven.’

Mariëlle Krouwel, Head of Global Branding NN Group: ‘Verandering is de enige constante in het leven. Sommige veranderingen initiëren mensen zelf, maar bij Nationale-Nederlanden zien we dat er ook belangrijke zaken in het leven zijn die je overkomen. Soms met grote impact en financiële consequenties. Nationale-Nederlanden pakt de rol van supporter en moedigt heel Nederland aan om in beweging te komen. Met onze verzekeringen, pensioenen en bankzaken én inspirerende maatschappelijke initiatieven geven wij mensen de support om vol vertrouwen veranderingen in hun leven aan te gaan.’

 


Over Nationale-Nederlanden

Nationale-Nederlanden is een financiële dienstverlener die producten en diensten aanbiedt op het gebied van verzekeringen, pensioenen en bankactiviteiten aan ruim 6 miljoen particuliere en zakelijke klanten in Nederland. Al meer dan 175 jaar helpen onze medewerkers mensen zorgen voor wat zij écht belangrijk vinden. Nationale-Nederlanden is onderdeel van NN Group, een internationale financiële dienstverlener actief in 19 landen en toonaangevend in een aantal Europese landen en Japan. NN Group N.V. is genoteerd aan Euronext Amsterdam (NN).

Important legal information
Certain of the statements contained herein are not historical facts, including, without limitation, certain statements made of future expectations and other forward-looking statements that are based on management’s current views and assumptions and involve known and unknown risks and uncertainties that could cause actual results, performance or events to differ materially from those expressed or implied in such statements. Actual results, performance or events may differ materially from those in such statements due to, without limitation: (1) changes in general economic conditions, in particular economic conditions in NN Group’s core markets, (2) the effects of the Covid-19 pandemic and related response measures, including lockdowns and travel restrictions, on economic conditions in countries in which NN Group operates, on NN Group’s business and operations and on NN Group’s employees, customers and counterparties (3) changes in performance of financial markets, including developing markets, (4) consequences of a potential (partial) break-up of the euro or European Union countries leaving the European Union, (5) changes in the availability of, and costs associated with, sources of liquidity as well as conditions in the credit markets generally, (6) the frequency and severity of insured loss events, (7) changes affecting mortality and morbidity levels and trends, (8) changes affecting persistency levels, (9) changes affecting interest rate levels, (10) changes affecting currency exchange rates, (11) changes in investor, customer and policyholder behavior, (12) changes in general competitive factors, (13) changes in laws and regulations and the interpretation and application thereof, (14) changes in the policies and actions of governments and/or regulatory authorities, (15) conclusions with regard to accounting assumptions and methodologies, (16) changes in ownership that could affect the future availability to NN Group of net operating loss, net capital and built-in loss carry forwards, (17) changes in credit and financial strength ratings, (18) NN Group’s ability to achieve projected operational synergies, (19) catastrophes and terrorist-related events, (20) adverse developments in legal and other proceedings and (21) the other risks and uncertainties contained in recent public disclosures made by NN Group.