06
september
2016
|
09:25
Europe/Amsterdam

Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden

Samenvatting

Persoonlijke service die aansluit op het leven van elke Nederlander. Dit is het thema van de nieuwe Nationale-Nederlanden campagne "Er is maar één Nederlander zoals jij".

Er is maar één Nederlander zoals jij



Persoonlijke service die aansluit op het leven van elke Nederlander. Dit is het thema van de nieuwe Nationale-Nederlanden campagne ‘Er is maar één Nederlander zoals jij’, die vandaag start. ‘De nieuwe campagne laat op een herkenbare en eigentijdse manier zien dat Nationale-Nederlanden staat voor persoonlijke dienstverlening voor iedere Nederlander’, aldus David Knibbe, CEO Nationale-Nederlanden. ‘De campagne is gebaseerd op onze ambitie, om klanten te helpen hun financiële doelen te realiseren.

Nederland is bijzonder. We delen een taal, gebruiken, trekjes, gewoontes en we denken dat we elkaar altijd in het buitenland zo kunnen herkennen. Maar Nederlanders zijn ook trots op hun individualiteit. Hun eigenzinnigheid. Zo hebben we allemaal onze eigen dromen en individuele wensen. Al meer dan 170 jaar is Nationale-Nederlanden vertrouwd met Nederland en alle verschillende inwoners. Vanuit die ervaring doet het alles om persoonlijke service te bieden die aansluit op het leven van elk van die Nederlanders. De campagnespotjes zijn te zien op onze campagnepagina.

In de campagne, die te zien is op tv, radio en online, komen deze verschillende Nederlanders naar voren. Vervolgens wordt vanaf medio september de campagne uitgebreid met informatie over de services ‘Jouw inkomen later’ en ‘Beheerd Beleggen’. De twee aanvullende campagnes laten zien dat mensen op een eenvoudige, laagdrempelige en toegankelijke wijze wel degelijk invloed kunnen hebben op hun eigen financiële toekomst.

Service ‘Jouw inkomen later’

De service ‘Jouw inkomen later’ is de volgende stap van Nationale-Nederlanden om het pensioenbewustzijn van Nederlanders, zowel klanten als niet-klanten, te vergroten. De service bestaat uit verschillende onderdelen zoals een online berekening en een app waarbij alles is toegespitst op iemands persoonlijke situatie. In zes eenvoudige stappen zien ze hoe ze ervoor staan en krijgt men tips om het inkomen voor later eventueel aan te vullen. De service biedt geen advies, daarvoor kan men terecht bij de financieel adviseur.

Beheerd Beleggen

Beheerd Beleggen is een vermogensbeheerproduct voor klanten die meer uit hun spaargeld willen halen, maar zelf weinig of geen kennis hebben van beleggen. Door het uit handen te geven aan beleggingsexperts van Nationale-Nederlanden hoeven zij zelf geen vermogensbeheerder of beleggingsspecialist te zijn en kunnen zij met een gerust gevoel beleggen op een manier die bij hen past. Samen met Nationale-Nederlanden wordt het beleggingsprofiel bepaald dat het beste bij de klant past. Het beleggingsprofiel is gebaseerd op het risico dat hij met zijn beleggingen wil en kan lopen. Deze service is beschikbaar vanaf EUR 50,- inleg per maand of EUR 1.000,- eenmalig.

Over Nationale-Nederlanden

Nationale-Nederlanden is een financieel dienstverlener met ruim 5 miljoen particuliere en zakelijke klanten in Nederland. Dagelijks zetten meer dan 5000 medewerkers zich in om de financiële toekomst van onze klanten veilig te stellen. Nationale-Nederlanden is ruim 170 jaar actief op de Nederlandse markt en biedt verzekeringen, pensioenen en bancaire producten. Het is onderdeel van NN Group, een internationale verzekeraar en vermogensbeheerder met een beursnotering aan Euronext Amsterdam.