Nationale-Nederlanden bouwt bancaire activiteiten uit

Doorlopend Krediet volgende stap

Den Haag, 3 februari 2013

Nationale-Nederlanden breidt vandaag haar bancaire productassortiment uit met een Doorlopend Krediet. Consumenten kunnen vanaf nu op www.nn.nl een Doorlopend Krediet aanvragen. De komende maanden zullen alle kanalen gefaciliteerd worden. In het najaar kan het Doorlopend Krediet ook via het intermediair aangeboden worden. Nationale-Nederlanden was al actief met Hypotheken, Beleggen, Internetsparen en Depositosparen en verschillende bankspaarproducten.

Met het Doorlopend Krediet biedt Nationale-Nederlanden Bank consumenten tijdelijk extra financiële ruimte tegen heldere voorwaarden en een aantrekkelijke rente. De bank wil klanten helpen hun financiële doelen te bereiken. Met het Doorlopend Krediet willen wij hier een bijdrage aan leveren. In de toekomst zal Nationale-Nederlanden Bank ook een Persoonlijke Lening aanbieden.

Brede financiële dienstverlener

Stapsgewijs wordt Nationale-Nederlanden een brede financiële dienstverlener met verzekeringen en bancaire producten. Nationale-Nederlanden wil in elke fase van het leven van haar klanten producten en dienstverlening aanbieden voor vermogensvorming, vermogensbescherming en vermogensbehoefte.

Nationale-Nederlanden Bank is een onderdeel van Nationale-Nederlanden, met ruim 5 miljoen particuliere en zakelijke klanten één van de grootste en meest toonaangevende financieel dienstverleners van Nederland. Met deskundige medewerkers, goede producten en een uitstekende verhouding tussen prijs en kwaliteit is Nationale-Nederlanden al 170 jaar actief. Wat er ook gebeurt, Nationale-Nederlanden zet zich dagelijks in om de beste oplossingen te bieden voor haar klanten.