NN Group verkrijgt 93,3% van de Delta Lloyd Aandelen na overdracht

Samenvatting

NN Group en Delta Lloyd kondigen hierbij gezamenlijk aan dat de Bieder na overdracht en betaling van de Aandelen die zijn aangemeld tijdens de Na- aanmeldingstermijn 93,3% van de Aandelen heeft verkregen.

Na overdracht en betaling van de Aandelen die zijn aangemeld gedurende de Na-aanmeldingstermijn houdt NN Group (indirect) 425.070.160 gewone aandelen en 10.021.495 preferente aandelen A in het kapitaal van Delta Lloyd die gezamenlijk ongeveer (i) 93,3% van de geplaatste en uitstaande gewone aandelen in het kapitaal van Delta Lloyd, (ii) 100% van de geplaatste en uitstaande preferente aandelen A in het kapitaal van Delta Lloyd, (iii) 93,4% van het totale aantal geplaatste en uitstaande gewone aandelen en preferente aandelen A in het kapitaal van Delta Lloyd, en (iv) 92,3% van het totale aantal geplaatste gewone aandelen en preferente aandelen A (i.e. inclusief de gewone aandelen die door Delta Lloyd zelf worden gehouden) in het kapitaal van Delta Lloyd vertegenwoordigen.

Dit persbericht is een verkorte weergave van het originele rechts geldende Engelstalige persbericht op nn-group.com.

Vragen en antwoorden over de krachtenbundeling van Nationale-Nederlanden en Delta Lloyd kunt u vinden op nn.nl/krachtenbundeling.