Henri den Boer vertrekt bij Nationale-Nederlanden

Den Haag, 26 juni 2013

Henri den Boer (1968) vertrekt op 1 juli als directeur bij Nationale-Nederlanden. Tot 1 juni was Den Boer directeur Corporate Clients, het pensioenbedrijf van de verzekeraar. Den Boer heeft besloten zijn werkzaamheden buiten het bedrijf voort te zetten. Vanaf 1 juni is Michel van Elk binnen de directie NN Leven verantwoordelijk voor het pensioenbedrijf.

Henri den Boer is sinds 1992 in dienst van ING en heeft diverse management- en salesfuncties bekleed binnen Nationale-Nederlanden, Tiel-Utrecht en RVS. Vanaf 2011 was hij verantwoordelijk voor Corporate Clients, het pensioenbedrijf van Nationale-Nederlanden. “Ik heb het als een voorrecht beschouwd om invulling te geven aan het vertrouwen dat werkgevers en deelnemers in pensioenregelingen van Nationale-Nederlanden hebben gegeven om de regelingen goed uit te voeren. Ik kijk met plezier terug op mijn tijd binnen ING en Nationale-Nederlanden”, aldus Henri den Boer.

Lard Friese, lid van de Management Board ING Insurance EurAsia: “Ik dank Henri voor zijn bijdrage aan ING en Nationale-Nederlanden en wens hem alle succes toe voor de toekomst”.

Nationale-Nederlanden is met ruim 5 miljoen particuliere en zakelijke klanten één van de grootste en meest toonaangevende verzekeraars van Nederland. Met deskundige medewerkers, goede producten en een uitstekende verhouding tussen prijs en kwaliteit is Nationale-Nederlanden bijna 170 jaar actief in verzekeren. Wat er ook gebeurt, Nationale-Nederlanden zet zich dagelijks in om de beste oplossingen te bieden voor haar klanten.