Benoemingen management Schade & Inkomen

15 juni 2017

Nationale-Nederlanden benoemt vandaag vier directeuren bij het Schade & Inkomen bedrijf. De aanstellingen zijn onderdeel van het integratieproces van Delta Lloyd met de Nederlandse en Belgische activiteiten van NN Group. Eind mei is de akte voor de juridische fusie gepasseerd. De gecombineerde onderneming gaat verder als een toonaangevende speler op het gebied van verzekeren en pensioenen in de Nederlandse markt met een aantrekkelijk aanbod in vermogensbeheer en bankieren.

Het management team van Nationale-Nederlanden Schade & Inkomen wordt per vandaag versterkt met:

Margriet Dam (1972)                   directeur Nationale-Nederlanden Schade Particulier

Gerard van Rooijen (1972)         directeur Nationale-Nederlanden Schade Zakelijk

Fred Toussaint  (1969)                 directeur Nationale-Nederlanden Inkomen Collectief

Maurice Koopman (1971)           directeur OHRA

Op 13 april jongstleden is bekend gemaakt dat de drie bedrijfsonderdelen Bank, Leven en Schade & Inkomen respectievelijk geleid worden door Erik Muetstege, Michel van Elk en Leon van Riet. Bij Nationale-Nederlanden Leven zijn toen ook Tjeerd Bosklopper (Individueel Leven Services), Annemieke Visser-Brons (Pensioen Services), Diederik Schouten (Pensioen New Business) en Harry van der Zwan (directeur Intermediaire Zaken) aangesteld.

Nationale-Nederlanden is een financieel dienstverlener met ruim 5 miljoen particuliere en zakelijke klanten in Nederland. Dagelijks zetten onze medewerkers zich in om de financiƫle toekomst van onze klanten veilig te stellen. Nationale-Nederlanden is sinds de negentiende eeuw actief op de Nederlandse markt en biedt verzekeringen, pensioenen en bancaire producten. Het is onderdeel van NN Group, een internationale verzekeraar en vermogensbeheerder met een beursnotering aan Euronext Amsterdam.