93,3% van de Aandelen Delta Lloyd gecommitteerd na de Na-aanmeldingstermijn – voorbereidingen

Den Haag, 21 april 2017

• De Na-aanmeldingstermijn is op 21 april 2017 geëindigd (om 17:40 MET)
  • 13,4% van alle geplaatste en uitstaande gewone aandelen in het kapitaal van Delta Lloyd aangeboden gedurende de Na-aanmeldingstermijn
  • Overdracht van de gedurende de Na-aanmeldingstermijn aangeboden aandelen Delta Lloyd zal plaatsvinden op 26 april 2017
  • Na overdracht houdt NN Group (indirect) 93,3% van de Aandelen, inclusief de 79.9% van de Aandelen die reeds worden gehouden
  • NN Group, de Bieder en Delta Lloyd zullen de voorbereidingen voor de Juridische Fusie van Delta Lloyd in de Bieder voortzetten

Verwezen wordt naar het gezamenlijke persbericht van NN Group en Delta Lloyd van 2 februari 2017 met betrekking tot de publicatie van het Biedingsbericht inzake het aanbevolen openbaar bod in contanten door de Bieder, aan alle houders van geplaatste en uitstaande gewone aandelen in het kapitaal van Delta Lloyd tegen een Biedprijs van EUR 5,40 (cum dividend) in contanten per Aandeel (het ‘Bod’). Verder wordt verwezen naar het gezamenlijke persbericht van 7 april 2017 inzake de resultaten van de Aanmeldingstermijn en in welk bericht is verklaard dat het Bod gestand is gedaan en waarin de na-aanmeldingstermijn verband houdende met het Bod (de ‘Na-aanmeldingstermijn’) werd aangekondigd. Verder wordt verwezen naar het gezamenlijke persbericht van 12 april inzake de overdracht van de Aandelen die zijn aangeboden gedurende de Aanmeldingstermijn.

Dit persbericht is een verkorte weergave van het originele rechts geldende Engelstalige persbericht op nn-group.com.

Vragen en antwoorden over de krachtenbundeling van Nationale-Nederlanden en Delta Lloyd kunt u vinden op nn.nl/krachtenbundeling.