Ga direct naar inhoud

Sensor Bubble wint Innovatie Challenge

16 juli 2020

Nationale-Nederlanden is onlangs met MKB-Nederland een partnerschap gestart voor ondernemers en medewerkers om vitaal, betrokken, veilig en productief te kunnen werken. Het partnerschap moet ideeën samenbrengen van ondernemers en deze snel toepasbaar maken. Een van de onderdelen uit de samenwerking is de Innovatie Challenge voor slimme oplossingen in de 1,5 meter economie.

Samen met initiatiefnemers Van Spaendonck, VNO-NCW en MKB-Nederland en partner MKB Servicedesk heeft Nationale-Nederlanden ondernemers opgeroepen hun ideeën aan te melden. Vandaag is bekend gemaakt dat het Rotterdamse bedrijf Proxemy de Innovatie Challenge heeft gewonnen. Met een slimme, draagbare sensor - Bubble genaamd – die helpt 1,5 meter afstand te bewaren en daarmee gedragsverandering wil stimuleren.

Het beste idee wordt beloond met een bedrag van 7500 euro en een vervolgtraject waarbij het bedrijf geholpen wordt om het idee op de juiste plekken te introduceren.

Meer informatie