Ga direct naar: inhoud

Schademanagers Nationale-Nederlanden in actie op vrijdag de 13e

Tweet je pech met #waterookgebeurt en wie weet wordt je dag weer goedgemaakt

Den Haag, 13 september 2013

Fietsband lek? Scheur in je broek? Vandaag, op dé nationale pechdag, komen de schademanagers van Nationale-Nederlanden weer in actie om iedereen met pech of ongeluk zorgeloos verder te helpen. Iedereen die pech ervaart wordt opgeroepen te twitteren met #waterookgebeurt. De schademanagers van Nationale-Nederlanden doen er alles aan om je dag weer goed te maken.

Hoewel voor de meeste Nederlanders vrijdag de dertiende een dag als geen ander is, staan veel mensen vandaag toch even bij stil bij deze ongeluksdag. Niemand weet precies hoe het bijgeloof rond vrijdag de 13e is ontstaan. Eén van de vele verklaringen is dat vrijdag de dag is waarop de oude Romeinen vonnissen voltrokken. Een andere theorie grijpt terug naar de oude Egyptische kalender die dertien maanden kende, waarbij in de laatste maand de verjaardagen vielen van de belangrijke goden.

Waar of niet, feit is dat vrijdag de 13e als ongeluksdag door het leven gaat. Nederlanders worden daarom opgeroepen hun ongelukjes en pechgevallen te delen op social media met #waterookgebeurt. De schademanagers van Nationale-Nederlanden komen in actie komen om mensen verder te helpen.

Schadeherstel wanneer het u het best uitkomt

Op ‘normale’ dagen helpen schademanagers klanten met hun schadegeval zorgeloos vooruit. Schade aan de woning of het bedrijf is al vervelend genoeg. Nationale-Nederlanden vindt het belangrijk dat de schade zo snel mogelijk wordt hersteld, het liefst zonder dat klanten daar extra last van ondervinden. Daarom bepalen klanten bij Nationale-Nederlanden wanneer de schade wordt hersteld. Zodat ze niet onnodig thuis hoeven te blijven of het bedrijf moet sluiten omdat de schade gerepareerd moet worden. De schade wordt hersteld wanneer het klanten het best uitkomt, ook ’s avonds of op zaterdag.