10
april
2020
|
12:02
Europe/Amsterdam

SPIN Awards voor Rembrandt Reality

Samenvatting

Met de campagne ‘Rembrandt Reality’ heeft Nationale-Nederlanden op donderdag 9 april twee SPIN Awards gewonnen. Eén gouden SPIN Award in de categorie Mobile en één zilveren award in de categorie AR/VR.

Met de campagne ‘Rembrandt Reality’ heeft Nationale-Nederlanden op donderdag 9 april twee SPIN Awards gewonnen. Eén gouden SPIN Award in de categorie Mobile en één zilveren award in de categorie AR/VR. De SPIN Awards zijn dé vakprijzen voor digitale campagnes en cases. De SPIN Awards-jurering en bekendmaking vond vanwege het coronavirus volledig digitaal plaats.

Nationale-Nederlanden hecht waarde aan de rol van kunst en cultuur in de maatschappij. Speciale aandacht gaat hierbij uit naar het stimuleren van jongeren. Door het omarmen van de nieuwste technieken investeert Nationale-Nederlanden in het toegankelijk maken van kunst voor de volgende generatie. De campagne is samen met het Mauritshuis en het innovatieve bureau Capitola ontwikkeld.

Nationale-Nederlanden is onderdeel van NN Group. NN Group is sinds 2016 trotse partner van het Mauritshuis. Omdat bezoekers op dit moment niet naar het Mauritshuis kunnen, komt het Mauritshuis naar hen toe. Op Mauritshuis at Home staan alle online activiteiten van het museum.

Persbericht 12 maart 2019