Ga direct naar: inhoud

Reactie op column Joost Steins Bisschop FD 31 mei 2014

Den Haag, 2 juni 2014

Afgelopen zaterdag 31 mei heeft Joost Steins Bisschop in het Financieele Dagblad een column geschreven waar hij één van de klantbrieven van Nationale-Nederlanden beschreef. Steins Bisschop vond de brief niet duidelijk en vond dat “moeten” te veel gebruikt wordt en wees ondertekenaar Sander Kernkamp, CEO Schade & Inkomen hierop. Hieronder de reactie van Sander Kernkamp aan Joost Steins Bisschop.

Brief van de Verzekeraar aan de Klant

Het is begrijpelijk dat Joost Steins Bisschop (FD 310514) zich stoort aan één van onze brieven. En ik ben het helemaal met hem eens. Deze brief kan echt niet meer en past ook niet bij het bedrijf dat we als Nationale-Nederlanden zijn. Dagelijks zijn we hard aan het werk om onze klanten duidelijk te informeren. Dit soort brieven helpen daaraan niet mee. Maar we zijn bezig om al dit soort brieven te vervangen door brieven die voldoen aan de standaard van vandaag. We zijn begonnen bij de belangrijkste brieven, die klanten ontvangen bij schade. Hier zijn we tevreden over. De brief die Joost Steins Bisschop heeft gekregen wordt in oktober van dit jaar vervangen.

Sander Kernkamp CEO

NN Schade & Inkomen

Over Nationale-Nederlanden

Nationale-Nederlanden is met ruim 5 miljoen particuliere en zakelijke klanten één van de grootste en meest toonaangevende verzekeraars van Nederland. Met deskundige medewerkers, goede producten en een uitstekende verhouding tussen prijs en kwaliteit is Nationale-Nederlanden al 170 jaar actief in verzekeren. Wat er ook gebeurt, Nationale-Nederlanden zet zich dagelijks in om de beste oplossingen te bieden aan haar klanten.