Ga direct naar: inhoud

Online #waterookgebeurt campagne wint internationale prijs

Den Haag, 31 oktober 2014

Woensdagmorgen 29 oktober vond in San Diego (Californië, Verenigde Staten) de uitreiking van de prestigieuze internationale ECHO Awards plaats. Tijdens deze uitreiking worden jaarlijks de beste marketing campagnes ter wereld bekroond. De online #waterookgebeurt campagne van Nationale-Nederlanden is door de Direct Marketing Association (DMA) onderscheiden met de gouden ECHO Award.

Jaarlijks zijn er wereldwijd meer dan 1000 inzendingen voor de ECHO Awards. Dat de campagne van Nationale-Nederlanden door de jury is beloond met deze mooie prijs is een resultaat waar de verzekeraar trots op is. Eerder dit jaar is de campagne al bekroond met een Esprix, een Nederlandse vakprijs die de meest succesvolle marketingcommunicatie campagnes van het afgelopen jaar beoordeelt.

De vrijdag de 13e #waterookgebeurt campagne

Op vrijdag 13 december 2013 is Nationale-Nederlanden in actie gekomen om Nederland op deze nationale pechdag een helpende hand te bieden met een Twitteractie. Op deze dag zijn meer dan 5000 tweets ontvangen met #waterookgebeurt. Door al deze berichten was Nationale-Nederlanden de hele dag trending topic op Twitter in Nederland. Daarnaast heeft de actie aandacht gekregen van de landelijke media.