Ga direct naar inhoud

Nationale-Nederlanden wint drie SponsorRingen

2 maart 2021

Gisteren sleepte Nationale-Nederlanden drie prijzen in de wacht tijdens de virtuele SponsorRing awardshow. De SponsorRing is een vakprijs, die sinds 2001 jaarlijks wordt uitgereikt als erkenning voor de beste sponsorcases van Nederland. NN Running Day won Goud in de categorie Innovatie en Brons in de categorie Sport. De Dutch Dance Quiz won Goud in de categorie Sponsorplatform.   

Het virtuele loopevenement NN Running Day biedt lopers de beleving van een fysiek evenement. Terwijl ze starten bij de eigen voordeur, horen ze het aftellen, klinkt het startschot, ontvangen ze regelmatig tussentijden en blijven ze in het ritme door de voice-over, omgevingsgeluiden en verrassende audioberichten. De Dutch Dance Quiz is als dé nationale quiz voor alle dancemuziek fans een feest van herkenning. Deze eregalerij met iconen uit 30 jaar Nederlandse dancegeschiedenis verrast met quizvragen, heerlijke anekdotes en unieke beelden.   

Remco Barbier, Head of Branding NN Group: “Ook in het afgelopen jaar hebben we met onze activiteiten in hardlopen en muziek mensen een bijzondere ervaring willen bieden. We hebben gekeken naar wat er wél kan binnen de beperkingen. Niets doen was voor ons geen optie. Het is geweldig dat we na alle positieve reacties van de deelnemers aan NN Running Day en de Dutch Dance Quiz ook nog twee gouden en een bronzen SponsorRing in ontvangst mogen nemen. Een mooi compliment van onze vakgenoten!” 

Dutch Dance Quiz Award winning