Ga direct naar inhoud

Nationale-Nederlanden wint bronzen Esprix voor campagne De Nationale Inbrekersindex

Den Haag, 20 mei 2016

Nationale-Nederlanden heeft deze week de bronzen Esprix gewonnen voor haar campagne De Nationale Inbrekersindex in de categorie Financial. De campagne is samen met reclamebureau Grey Benelux ontwikkeld. De Esprix awards worden toegekend door een jury van Nederlandse creatieven en marketeers.

De Nationale Inbrekersindex

Volgens de jury “is het inspelen van Nationale-Nederlanden op angst in de financiële sector doorgaans een no-go, maar hier wordt dat heel slim en precies toegepast. Via videodienst Periscope kijken we mee met een inbreker die een huis leegrooft. De uitvoering van deze campagne is erg goed en innovatief gedaan. Het is creatief om aandacht te vragen voor inbraakpreventie door de inzet van ex-inbrekers. Met de Nationale Inbrekersindex heeft de verzekeraar veel publiciteit gerealiseerd. Zoveel exposure is erg knap voor een financiële dienstverlener”.

Over Nationale-Nederlanden

Nationale-Nederlanden is een financieel dienstverlener met ruim 5 miljoen particuliere en zakelijke klanten in Nederland. Dagelijks zetten meer dan 5000 medewerkers zich in om de financiële toekomst van onze klanten veilig te stellen. Nationale-Nederlanden is ruim 170 jaar actief op de Nederlandse markt en biedt verzekeringen, pensioenen en bancaire producten. Het is onderdeel van NN Group, een internationale verzekeraar en vermogensbeheerder met een beursnotering aan Euronext Amsterdam.