12
november
2018
|
07:02
Europe/Amsterdam

Nationale-Nederlanden stuurt juiste activatiemail

Samenvatting

Nationale-Nederlanden heeft vrijdag 9 november een verkeerde mail verstuurd naar een deel van haar klanten. Vandaag zullen de beoogde klanten een juiste activatiemail ontvangen.

Nationale-Nederlanden heeft vrijdag 9 november een verkeerde mail verstuurd naar een deel van haar klanten. Deze klanten hadden een activatiecode moeten krijgen waarmee ze een nieuw account kunnen aanmaken voor mijn.nn. Per abuis hebben deze klanten mails ontvangen met hun nieuwe gebruikersnaam en een tijdelijk wachtwoord voor mijn.nn. Nadat de fout is ontdekt, zijn uit voorzorg direct de desbetreffende accounts geblokkeerd. Vandaag zullen de beoogde klanten een juiste activatiemail ontvangen. Klanten ontvangen de mail met activatiecode in het kader van het samenvoegen van klantenbestanden van Nationale-Nederlanden en Delta Lloyd.


Mediarelaties Nationale-Nederlanden

Bas Kuik
Telefoon: +31 (0)6 20893966
E-mail: bas.kuik@nn.nl

 

Over Nationale-Nederlanden

Nationale-Nederlanden is een financieel dienstverlener met ruim 5 miljoen particuliere en zakelijke klanten in Nederland. Dagelijks zetten onze medewerkers zich in om de financiƫle toekomst van klanten veilig te stellen. Nationale-Nederlanden is al sinds de negentiende eeuw actief op de Nederlandse markt en biedt verzekeringen, pensioenen, beleggingen en bancaire producten. Het is onderdeel van NN Group, een internationale financiƫle dienstverlener met een beursnotering aan Euronext Amsterdam (NN).