Ga direct naar: inhoud

NN benoemt directeur Marketing & Sales Pensioen

Den Haag, 2 november 2017

Nationale-Nederlanden heeft Wim de Bundel benoemd tot directeur Marketing & Sales. Hij wordt bij het nieuwe gecombineerde pensioenbedrijf verantwoordelijk voor alle marketing- en salesactiviteiten voor de pensioen- en dienstverleningsproposities van de merken Nationale-Nederlanden, Delta Lloyd en BeFrank. Tom Haaring is herbenoemd tot directeur Commercie. Hij richt zich op de grootzakelijke en corporate markt van het gecombineerde bedrijf. Het merk Delta Lloyd wordt in de loop van 2018 uitgefaseerd.

Wim de Bundel (1969) was tot voor kort directeur Marketing en Verkoop bij Delta Lloyd. Hiermee was hij sinds 2013 verantwoordelijk voor de zakelijke en corporate pensioenportefeuille van Delta Lloyd en BeFrank. De Bundel was sinds 1995, na zijn studie Bedrijfseconomie aan de Erasmus Universiteit, werkzaam bij Delta Lloyd in diverse commerciële en managementfuncties binnen zowel het leven-, schade-, bank- en zorgdomein.

Tom Haaring (1978) was directeur Commercie bij Nationale-Nederlanden en verantwoordelijk voor verkoop en verdere propositie-ontwikkeling. Haaring studeerde Accounting & Finance aan de Erasmus Universiteit. Hij startte in 1997 in de backoffice van NN Pensioen Corporate Clients. Sindsdien heeft hij meerdere management functies gehad binnen het pensioenbedrijf van Nationale-Nederlanden.

Over Nationale-Nederlanden

Nationale-Nederlanden is een financieel dienstverlener met ruim 5 miljoen particuliere en zakelijke klanten in Nederland. Dagelijks zetten alle medewerkers zich in om de financiƫle toekomst van onze klanten veilig te stellen. Nationale-Nederlanden is sinds de negentiende eeuw actief op de Nederlandse markt en biedt verzekeringen, pensioenen en bancaire producten. Het is onderdeel van NN Group, een internationale verzekeraar en vermogensbeheerder met een beursnotering aan Euronext Amsterdam.