Ga direct naar: inhoud

De Schademanager Thuis

Nieuw van Nationale-Nederlanden

Den Haag, 17 februari 2014

Nationale-Nederlanden introduceert vandaag de Schademanager Thuis. Een schademanager die klanten thuis persoonlijk bijstaat bij schade met een grote emotionele of materiële impact. Hiermee helpt Nationale-Nederlanden op momenten dat het er echt toe doet. Met advies en met het concreet afhandelen van de schade. Zo kan de schademanager bijvoorbeeld helpen met het voorkomen van vervolgschade, de afhandeling van administratieve zaken of het regelen van de juiste hersteller.

De Schademanager Thuis, ontwikkeld in samenwerking met partners CED en Van Ameyde Services, start vandaag na een succesvolle pilot. Uit deze pilot kwam naar voren dat de service erg op prijs wordt gesteld als er veel op mensen afkomt; zorgen worden weggenomen als er persoonlijk iemand langskomt die gedurende het hele traject de afhandeling voor zijn rekening neemt. Alle particuliere klanten van Nationale-Nederlanden met een Inboedel- of Woonhuisverzekering komen voor deze service in aanmerking.

Over Nationale-Nederlanden

Nationale-Nederlanden is met ruim 5 miljoen particuliere en zakelijke klanten één van de grootste en meest toonaangevende verzekeraars van Nederland. Met deskundige medewerkers, goede producten en een uitstekende verhouding tussen prijs en kwaliteit is Nationale-Nederlanden bijna 170 jaar actief in verzekeren. Wat er ook gebeurt, Nationale-Nederlanden zet zich dagelijks in om de beste oplossingen te bieden voor haar klanten.