Ga direct naar inhoud

NN App geblokkeerd na onjuiste toegangscode

Drie keer de verkeerde code ingetoetst

Je NN App is geblokkeerd als je 3 keer de verkeerde toegangscode hebt ingetoetst. Dat is natuurlijk vervelend. Voor de veiligheid moet je nu een half uur wachten. Daarna kun je het opnieuw proberen.

Heb je je vingerafdruk, Touch ID of Face ID aan staan? Dan kun je daar nog wel mee inloggen.

Zijn die ook geblokkeerd, of heb je die niet en kan je geen half uur wachten? Dan kun je de app opnieuw activeren. Verwijder de app en installeer hem opnieuw. Doorloop de activatiestappen. Stel een nieuwe toegangscode in.

Ben je je toegangscode vergeten?

Klik op ‘Code vergeten’ op het inlogscherm en activeer de app opnieuw. Zit je ergens anders in de app vast? Verwijder de app en installeer hem opnieuw.

Ben je je toegangscode en inloggegevens van mijn.nn vergeten?

Vraag dan eerst je inloggegevens voor mijn.nn op.

Inloggegevens opvragen

Ben je je toegangscode en inloggegevens van mijn.nn vergeten en heb je Veiliger inloggen aangezet?

Bel ons op 088 663 01 12. Op dit moment kunnen we je dan alleen telefonisch verder helpen.

Service & Contact

Heb je een vraag?

Bel ons als je hulp nodig hebt met inloggen op nn.nl of het installeren van de app. Wij helpen je graag.

088 663 01 12

Bereikbaar maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur.