Ga direct naar inhoud

Je hypotheekaanvraag met minder stress

  • Altijd en overal inzicht in de status van jouw hypotheekaanvraag
  • Minder stress en meer tijd voor de leuke kant van verhuizen
  • Verhuistips van een pedagoog voor jou en je kind

Verhuizen in de stress top-5

Bij Nationale-Nederlanden vinden we dat het kopen van een nieuw huis een bijzonder moment is in je leven, waar je van moet kunnen genieten. Toch staat verhuizen in de stress top-5. In onze voortdurende zoektocht naar manieren om de stress uit het kopen van een huis en het regelen van de hypotheek te halen, zagen we dat een verhuizing niet alleen op volwassenen, maar ook op kinderen een enorme impact heeft. Daarom volgden we Senna en zijn moeder Ingrid tijdens deze spannende periode.

Senna, de jongste architect van Nederland

Mijn Hypotheekaanvraag

Met Mijn Hypotheekaanvraag van Nationale-Nederlanden volg je eenvoudig de voortgang van je hypotheekaanvraag wanneer het jou uitkomt. In je persoonlijke, beveiligde online omgeving zie je wat wij voor je doen, maar ook wat je zelf of samen met je adviseur kunt doen om de aanvraag snel en makkelijk te laten verlopen. Mijn Hypotheekaanvraag bestaat uit zes stappen. Je ziet in één oogopslag welke stappen al genomen zijn en welke stappen er nog komen. Zo heb je minder stress en meer tijd voor de leuke kant van verhuizen

Bekijk hier mijn hypotheekaanvraag


Veelgestelde vragen

Waar vind ik statusinformatie over mijn hypotheekaanvraag?
Je kunt de status en de stappen van je aanvraag volgen in Mijn Hypotheekaanvraag. Je ziet hoelang elke stap duurt, wat wij per stap voor je doen en wat je zelf met je adviseur kunt doen. Om je hypotheekaanvraag te volgen log je in in mijn.nn.

Je adviseur houdt je ook op de hoogte van de voortgang en status van je aanvraag. Heb je hierover vragen, dan kun je ook bij hem of haar terecht.
Wie moet ik bellen als ik vragen heb over Mijn Hypotheekaanvraag?
Voor vragen over je hypotheekaanvraag neem je contact op met je hypotheekadviseur. Je vindt zijn of haar contactgegevens in Mijn Hypotheekaanvraag. Heb je vragen over het inloggen op mijn.nn of het activeren van je account? Ga naar Hulp bij inloggen voor meer informatie.
Ik heb al toegang tot mijn.nn. Dan hoef ik toch niet opnieuw een activatienummer te gebruiken?
Als je al een mijn.nn account hebt, log je toch in met het ontvangen activatienummer. Je krijgt dan in mijn.nn de vraag of je ‘Mijn Hypotheekaanvraag’ wilt toevoegen aan je bestaande account. Je hebt dan direct een overzicht in mijn.nn van al je producten bij Nationale-Nederlanden.