Ga direct naar: inhoud

Klachten: als wij niet aan uw verwachting voldoen

Soms kan het zijn dat wij niet aan uw verwachting voldoen. Dan horen we dat graag van u. Samen met u zorgen we dan voor een oplossing.

Klacht oplossen

Dat lukt het snelst als u telefonisch contact met ons opneemt. U kunt ook schriftelijk een klacht aan ons doorgeven. Hiervoor kunt u gebruik maken van het klachtenformulier of een brief sturen naar onderstaand adres.

Klachtenformulier

Nationale-Nederlanden
Klachtendesk
Antwoordnummer 21
2509 VB Den Haag

Wanneer kunt u antwoord verwachten?

Binnen tien werkdagen nemen wij contact met u op.

Niet tevreden met het antwoord?

Dan kunt u een brief sturen aan de directie van Nationale-Nederlanden. Noteert u dan in uw brief de volgende gegevens; uw naam, adres, woonplaats en het telefoonnummer waarop u overdag te bereiken bent.
U kunt de brief zonder postzegel sturen aan Nationale-Nederlanden Directie, Antwoordnummer 21, 2509 VB Den Haag.

Klachteninstituut Financiƫle Dienstverlening

Zijn wij er dan nog niet in geslaagd om uw klacht naar tevredenheid op te lossen? Dan kunt u contact opnemen met het Klachteninstituut Financiƫle Dienstverlening (Kifid). Uw klacht wordt alleen door het Kifid behandeld als u een particuliere klant bent en eerst onze klachtprocedure heeft doorlopen.

Geschillencommissie

U kunt uw klacht ook aan de Geschillencommissie voorleggen via het Europees ODR Platform.

Klachtenrapportage 2017

Wilt u meer weten over de ontvangen klachten? Bekijk dan de Klachtenrapportage 2017.

Dankzij u verbeterd

Wij vinden het belangrijk om van u te horen wat u van onze dienstverlening vindt. Ook wanneer u niet tevreden bent. Het is een kans om onszelf te verbeteren. Dat doen we graag. Hieronder leest u welke verbeteringen wij hebben doorgevoerd met uw suggesties.

Dankzij uw suggesties verbeterd



Kunnen wij u helpen?