Ga direct naar inhoud

Activeer een mijn.nn-account

Maak kans op een Bol.com waardebon van € 10,-

Lees hier de actievoorwaarden.


Veelgestelde vragen

Ik heb een activatienummer voor mijn.nn, maar dit is verlopen of geblokkeerd. Wat nu?

Je activatienummer verloopt na een aantal maanden. Je kunt in dat geval een nieuw nummer opvragen. Je activatienummer kun je maar één keer gebruiken, daarna wordt het nummer voor de veiligheid geblokkeerd en kun je het niet meer gebruiken.

Ik heb een activatienummer ontvangen, maar het lukt niet om mijn.nn te activeren. Wat kan ik daar aan doen?

Op deze pagina vul je het activatienummer samen met je geboortedatum en postcode in. Als de ingevulde combinatie niet bij ons bekend is, krijg je daarvan een melding. Controleer of je de gegevens correct hebt ingevuld. Weet je zeker dat de gegevens kloppen, dan hebben wij mogelijk niet de juiste gegevens.

Neem contact met ons op, zodat we je kunnen helpen met activeren. Bel naar telefoonnummer 088 663 01 12 (maandag tot en met vrijdag 8.00 tot 18.00 uur).

Ik heb meerdere activatienummers ontvangen, klopt dat?

Je krijgt één activatienummer per persoon, per aanvraag. Het kan dus voorkomen dat je met meerdere personen een aanvraag hebt gedaan (bijvoorbeeld Internetsparen samen met je partner), of dat je meerdere aanvragen voor verschillende producten hebt gedaan.